Lasermannen nummer 2?!

Alltså vad har hänt? Jag har inte läst en tidning på jag vet inte hur länge. Så det här med lasermannen nummer 2 i Malmö är för mig något helt nytt. Hur fan kan en människa få hålla på så här så länge. Det finns tydligen inte ens en misstänkt. Fy jag ryser i hela kroppen och är glad att jag bor här. Jag blev dock lite orolig för min fina Mina men hon är upplyst om att det är lite lugnare om man inte är invandrare. Jag har nog missat den informationen men han siktar tydligen mest på män som är invandrare men han har även skjutit en svensk tjej. Men hon kanske var ett misstag från laser mannens sida. Polisen vet inte ens om det är en man de bara antar det eftersom statistiken säger det.

Man ska verkligen vara glad för det man har och uppskatta sina nära och kära!!

Kommentarer
Postat av: Mina

Fast jag tycker inte att det är lugnt. Det är helt fruktansvärt det som händer här. Det är inte lugnt eller ok att skjuta mot fol oavsett om de är invandrade eller svenskar. Men nu verkar den här jäveln vara ute efter just icke svenskar vilket gör att man egoistiskt nog inbillar sig att man är ganska säker. Vilket man förmodligen inte är eftersom denna man lär vara psykist sjuk o vem som helst kan ju hamna u skottlinjen. O med det menar jag inte att det vore värre att jag blev skjuten än om någon annan blev det. Kram o kärlek!

2010-10-28 @ 00:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0