Mallorca shopping

Jag köpte inte alls mycket grejer på denna resan, jag brukar nog inte göra det på resor i övrigt heller. Med mig hem fick jag en Baileys, en Isle of Jura (whiskey) och en liter Gin till andra, även en liten present till Sofia som ni kanske får se efter att hon har fått den. Men lite smått och gått blev det till mig själv också som jag tänkte att ni kanske ville se. Jag som inte använder armband har nu en uppsjö av armband så nu är det dax att bli en armbands människa. Jag har använt de armband jag fick av Johanna ofta så jag ska använda dessa också.

Jättefina korsörhängen i silver

Tre fina armband med träkulor


Två magnet armband ett i silver och svart och ett helsvart


Ett vindspel med snäckor


En sele till Baltazar som han ska få ha när vi cyklar. Den kostade 3 Euro, alla selar jag hittat här hemma har kostat runt 200 kronor. Eftersom B inte drar eller är bråkig så spelar ju egentligen inte kvaliten någon roll tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0