Min dag

Vi har varit på Magaluff stranden idag. Jag doppade mig endast två gånger på flera timmar på grund av att jag var rädd för maneterna. Linda och Nils försäkrade mig att det inte fanns några där idag, men tror ni inte att just när jag skulle kasta boll med Nils så kom en slemmig grej bredvid mitt ben. Fy fan vad läskiga de är. Så då gick vi hem och badade i poolerna istället, jag bjuder på ett finfint kort på ett av mina hopp idag haha..

Syster och Nils bygger sandslott!

De badar i det läskiga vattnet. Nils är helt galen i att bada nu! Visst ser det härligt ut?!

Mitt glamorösa hopp

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha..vilken härlig bild när du hoppar :)



Jag vill också vara sådär bruun! Nu lär man ju inte kunna träffa dig på några veckor ;)

2010-10-06 @ 22:11:25
URL: http://www.freewebs.com/helenaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0