Mutter Hanna

Nu ger jag upp.. Jag ger mig iväg till affärn för att köpa frukt. Min hjärna är överhettad, jag måste ha ett äpple. Jag är så jävla irriterad på allt idag. Jag har grinat till tv:n och på promenaden med B satte jag mig bara på en bänk och satt kvar där.. Är helt orkeslös!

Jag ska köpa frukt sen ska jag läsa min bok ute i solen. Sen ska bestämma mig för av jag ska göra i mitt liv. Ett liv utan jobb är fan som ett liv utan mening. Jag funderar till och med på att återgå till barnomsorgen, men jag vill inte det egentligen. Jag vill ha ett eget företag och jag kan gärna jobba jämt och ständigt. Jag vill vara fri och jobba massor men med saker jag tycker är jätteroliga. Känns som att jag tappat all ork och vet inte riktigt hur jag ska ta mig framåt..

Delfin tränare vore ju inte helt fel..

Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Åh, fasen vad kul det skulle vara! Ingenting är ju omöjligt eller hur? :)

2010-10-14 @ 20:45:22
URL: http://salongjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0