Ni är fan inte bra för mig

Ni ska skrika rakt ut(skriva med STORA bokstäver alltså) när jag säger att jag ska handla frukt! Ni läre ju ha lite pli på mig förstår ni. Men nä då sitter ni där hemma, "Ja men det är du värd säger ni", NEJ det är jag inte, jag ska ner många många kilon så jag har inte tid att tjuv äta frukt. Jag blir nästan lite besviken på er. Bli lite arg på mig, säg åt mig på skarpen, fråga varför det vara så jävla svårt att hålla dieten. Skriv till mig att jag blir tjockare igen och att jag egentligen inte vill äta den nedrans frukten. Fan, skäll lite på mig!


SKYLDIG till äppel ätning

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hur kan frukt vara dåligt?! haha, yepp- nu på fredag ska det vara sökt och klart! (: Funderar du på att plugga till våren? (:

2010-10-12 @ 21:40:15
URL: http://lilldjupas.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Jag har inte provat dom än men jag ska :P

Men fy på dej Hanna! Nu jävlar är det du som håller dej till dieten! Bättre så? Hehe :P

2010-10-12 @ 22:17:54
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Helena

Fyy fan Hanna!!! Jag är jävligt besviken ;) Nä men alvarligt bit ihop nu...nu har du haft ditt roliga utomlands. Kör på till nästa mål nu :) Det fixar du!!!!

2010-10-12 @ 23:09:15
URL: http://www.freewebs.com/helenaaa
Postat av: Neha

Men frukt som är så gott:D

2010-10-13 @ 08:42:35
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Linda Larsson

SKÄRPNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSS

2010-10-13 @ 10:44:03
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Marion

Jag läste inte din blogg förrän idag, hade jag gjort det igår så hade jag nog fyat dig lite, men nu är det försent :P Som Helena skrev så har du njutit färdigt i utlandet, nu dröjer det innan du får mys igen ;)

2010-10-13 @ 13:07:40
Postat av: sanna

Hanna, du vet ju att frukt lite överskattat .det innehåller så mkt socker...MEN om man ska lyxa till det lite någon gång under diteten så är äpple ett bra val trots allt=). vindruvor, annans, vattenmelon däremot innehåler på tok för mycket socker. Bär är för övrigt ett mkt bätte alternativ.



sluta fuska nu, du lär ha fått upp ditt socker sug en hel del efter semestern och det är nu det gäller, bort med det lilla socker begäret bums!=)

2010-10-13 @ 17:15:46
Postat av: sanna

bara så du vet kommer jag läsa din blogg varje dag de närmaste 7 dagarna för att se att du är lika duktig och inspirerande som innan semestern, och eftersom du är en bra kompis vet jag att du skriver sanningen om dina diverse utsvävningar, så nu hanna är det bara o köra du har ju en hel klunga folk som håller på dig, 2 i spain dessutom. Du är bäst hanna!!=)

2010-10-13 @ 17:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0