Paket?!

Jag hade fått en dropp lapp i dörren när jag kom hem. Jag ringde dom idag och frågade vad det var för företag som skickat paketet, de sa EET Nordic. Jag har aldrig hört talas om detta företag och jag har inte beställt något på flera veckor. Paketet vägde 1 kg och de visste inte vad som var i. De skulle leverera paketet mellan 12 och 1 men de kom halv 2 såklart.


I paketet ligger
Ta da en cd/dvd läsare. Kommer ni ihåg när jag beställde en sån där för 7 kronor och det blev tjafs för att dom hade satt fel pris? Jag sa att jag vill ha pengarna tillbaka och avbryta köpet. Pengarna är insatt på mitt konto och jag har inte mottagit några produkter förrän nu. Men de har inte dragit några "nya" pengar och märket är ett helt annat än det jag beställde. Den jag beställde hette IBM och denna heter Targus. Vad håller dom på med?

Det värsta är att jag skulle fått betala om jag inte hämtat ut eller rättare sagt varit hemma och mottagit paketet idag, lager avgift kallas det tydligen.

Måste kanske ringa och fråga dom vad som händer?! Fast tänk om de inte vet att jag fått den, då får jag den ju gratis:).. hmm..

Kommentarer
Postat av: anny

Oj vad svårt. Eller, jag hade ringt på en gång och sagt som det var annars hade jag inte kunnat sova... :)

2010-10-11 @ 17:00:18
URL: http://aaanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0