Sjuk?!

Fy vad jag känner mig klen. Om jag hade tänkt till när jag kände den där konstiga arg känslan för någon dag sedan så skulle jag vetat att jag var påväg att bli sjuk. Jag orkar inte bli sjuk, hatar feber, känslan av att vara svimfärdig precis hela tiden är så otroligt jobbig. Nu när jag satt i bilen hem så knäppte jag på högsta värmen och frossade in mig i värmen, ville inte hoppa ur.
Idag har Baltazar och jag gått en promenad i stan och njutit av alla de fina färgerna och sen hyrde vi en film innan vi gick hemåt igen. Filmen var helt ok och hette Wild Child. Sen åkte vi iväg till Arbrå och kollade på tv och mös till nyss när jag då bilade mig förbi Röste innan jag kom hem hit.

Jag är absolut påväg att bli sjuk och det känns i hela kroppen.. mina ögon orkar inte vara öppna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0