Solen skiner och himlen är blåå

Det är helt sjukt skönt här! Nu ska jag kolla upp en adress på hitta.se sen ska jag bada igen. Jag orkar ligga på solstolen i typ 10 minuter sen är det i poolen och svalka mig som gäller..
Det går jättebra med Nils gipsade arm, alla kollar konstigt på honom när han plaskar runt i vattnet och frågar hur det fungerar:). Tror plastgips bara finns i Sverige.

Detta är jag just nu..

Bilder från igår på dagen, har inte kameran med mig just nu..

Mumsarna


Nils med sin 7 slusch kanske:)!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt det ser ut!

Vi åker på tisdag till Gran Canaria.

Jag lämnar nyckel hem så ni kommer in och kan sova kvar. Tyvärr kommer det vara ganska tomt i kylskåpet, tar bort sånt som kanske blir gammalt. Men ta vad ni hittar.

2010-10-03 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0