Åhh vilken härlig dag..

Sofia och jag har varit på shopping tur med hundarna idag. Tur att de är så himla snälla att ha med i tid och otid. Ut på promenad i Söderhamn city och besök i massa affärer.
Jag fick ett huvudbry idag angående mina fötter, men mer om det imorgon. Ikväll har vi ätit grillad kyckling med grönsaksröra och kikat på IDOL och Ullared. Vi har kikat i mina reseböcker och drömt oss bort till varmare breddgrader! Jag har även provat en massa klänningar inför morgondagens klassfest. Sofia gillade en svart tudklänning bäst, vi får se om hennes önskan beviljas.

Fan vad duktiga ni var att gissa på vad jag sysslade med för någon kväll sedan! Lena, blekningen fungerar absolut och heter typ 5 minutes whitening och finns på Åhlens! Jag fick den i present men jag tror den kostar mellan 100-200 kronor.

Imorgon är det städning, incheckning och Party som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0