Confession

Imorse när jag vaknade och gick ut i köket så kände jag hur det luktade grymt mycket choklad. Jag tänkte "gud vad knepig kroppen/huvudet är som tror att jag ska äta choklad som frukost". Jag trodde alltså att detta var ren inbillning. När jag kom in från morgon promenaden med hundarna så tyckte jag återigen att det doftade choklad, men sa till mig själv att jag fick skärpa mig nu.

För någon timme sedan när jag åter var i köket så fångar lampan min syn för någon sekund, jag tyckte den såg lite konstig ut. DÅ kommer jag ihåg, igår när jag planerade maten för idag så tog jag upp den halvan av chokladtårtan som var kvar och la den på lampan så den skulle tina lite snabbare så jag skulle kunna smaka en bit igår kväll också. Men det glömde jag ju helt bort såklart. Nu har hela Chokladtårtan smält ner över lampan så lampan är chokladfylld. Det är därför det luktar choklad i hela min lägenhet.


Kommentarer
Postat av: Marion

Haha, tusan vad läckert! :D



Och gulligt att du glömde bort något så gott, jag hade nog aldrig glömt bort en tårta på en lampa ;)

2010-09-24 @ 14:26:16
Postat av: Hanna

Hahaha, mumsigt!

Du kan ju stopppa lampan i frysen ett tag, sen är det bara käka =)

2010-09-24 @ 14:54:48
Postat av: MalinKalin

Sv: Jo för jag och en på jobbet bråkade lite. Han skrek åt mej att jag var värdelös och borde byta jobb :P Men är det nån som borde byta jobb så är det han hehe.

Men Hanna då haha. Du fixar liksom framtidens doftljus du :P

2010-09-24 @ 15:48:39
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Anny

Hahaha! Så skönt att se att sånna här saker inte varar händer mig!

2010-09-24 @ 18:45:48
URL: http://aaanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0