Den bästa idag..

Två tjejer ~23 står i kön och pratar om kändisar.
Tjej 1: Asså, jag tycker att killarna som är skådisar är så slemmiga ofta, och ju gamlare de blir vettu, desto slemmigare!
Tjej 2: Mmm… jag vet!
Tjej 1: Asså, jag såg en film där han var så äcklig och prata om daimkrysset och sånt.
Tjej 2 ser lite besvärad ut då det är rätt mycket folk i kön och kompisen pratar högt.
Tjej 1: Aa, han är ju äcklig asså, du vet han, han med daimkrysset!
Tjej 2: Vem snackar du om egentligen?!
Tjej 1: Men hallå! Torsken!
Tjej 2 (irriterat) Vilken jävla torsk?
Tjej 1: Torsken Flink!

Kommentarer
Postat av: Linda C

Hej! Är det för sent att ångra sig gällande onsdagskvällen? Jag behövde inte jobba kväll denna vecka så då kanske jag kan komma till dig istället!! Måste bara kolla med Mangan först!

2010-09-13 @ 19:45:52
URL: http://livetihallen.blogg.se/
Postat av: Anonym

TITTA vad bra! Nu är det ju svart text! Nu syns det utmärkt! Tack för ditt slit, nu är jag nöjd ;)

2010-09-13 @ 21:05:58
Postat av: MalinKalin

Haha den var bra! :D

2010-09-13 @ 21:12:06
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0