Godkväll mina kära bloggläsare

Vilken dag de varit idag. Känns skönt att jag fått tillbaka dygnsrytmen igen. Men i morgon ska jag ha sov morgon till 9 minst. Mötet på förmiddagen drog ut på tiden så jag kom inte därifrån förrän 2, vilket var två timmar senare än beräknat. Mormor fick åka och gå ut med Baltazar. Efter detta rullade dagen på i super fart och rätt som det var så var vi hemma och låg i soffan och knäppte på tv:n och JAAAA den fungerade. Idol, The mentalist och snart NCIS LA...
I´m in heaven!

Vill ni veta en annan sak?! Ni får det vilket som. Jag kan ta att jag "växer" ur mina kläder. Jag kan ta att kläderna blir lite pösigare. Jag kan till och med glädjas lite. Men jag kan inte förstå varför i hela friden ska mina fingrar bli smalare?! Alla mina fina ringar är nu för stora, kan endast ha dom på långfingrarna:(.

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja det blev varmt här med senare på dagen men på morgonen var det kallt :P Haha ja uttagningarna är bäst. Gud vad pinsamt dåliga vissa är på Idol :P

2010-09-07 @ 22:27:08
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0