Hej!

Gud vad jag saknar bloggen! Blev så lycklig nu när jag äntligen övertygat hotellet att jag SKA ha fritt internet. Så nu får jag vara inloggad på deras jobb nätverk haha..

Vi har det helt fantastiskt och solen skiner. Igår när vi kom hit kom det några regndroppar på taxirutan, fy och ush hur det kändes i magen. Flygningen gick oväntat bra! Kan ni tänka er. Vi kom hit på 2,5 timme och ja det var lite skakningar så vi fick sitta med bälte mest hela tiden men vi kom ju fram fort i alla fall. Idag har vi slöat vid poolen, Nils och Linda har spelat biljard och sen tog vi en promenad och kika på stränderna. Magaluff stranden känns överlägsen(ni ser den på sista kortet). Nu sitter syster och facebookar och Nils kikar på Pingis tror jag och jag sitter här i receptionen och bloggar i min ensamhet.

Vi har ju mat på hotellet så jag kickar in ett inlägg till dieten senare ikväll om jag har tid att sitta här. Middagsbuffén börjar klockan 19 så därför har vi lite "mellan tid" nu.


Balkong view!

Nils i solen med massor av chicken nuggets

Linda njuter

Nils plaskar runt!

Jag på strand promenad

Jag hoppade i plurret:)

Linda och snutten

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej på er godingar nu längtar jag till solen ser ju helt okej ut. hoppas ni njuter av värme och ledighet. Kramar till er från mamma

2010-09-29 @ 19:38:26
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Åhh Hanna! Jag är inte nå avis =D



Ni ser ut att ha det toppen!



Njut och var rädd om er!



Kram

2010-09-29 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0