I Love paket!

Är det något jag gillar så är det att ge bort presenter. Känslan när man hittat en perfekt present eller julklapp till någon när och kär är ju helt underbar. Min familj brukar alltid säga att jag blir minst lika glad av att se alla andra öppna julklapparna de får av mig som när jag öppnar mina som jag får:). Det är faktiskt sant! Jag älskar att ge bort saker när jag väl hittat något jag vill ge till en speciell person. Love It! Dessa presenter är verkligen så passande och jag är sjukt nöjd med dom. Hoppas mottagarna blir glada, men det tror jag absolut!
Ni ser vilka färger jag gillar haha..




Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Det går nog bra. Åh vad jag är avis på dej. Jag vill också åka till värmen :P

Ska du blogga därifrån?

Vilka fina paket du har gjort :)

2010-09-22 @ 21:55:34
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0