Jag vill ha en ny lägenhet!

Jag har efter många OM och MEN kommit fram till att jag vill ha en tvåa. En helt egen två att pyssla om och göra fint i. Helst ska den ligga i samma hus som jag bor i nu. Jag trivs så bra här och skulle inte vilja flytta härifrån. Men idag har jag pysslat runt här i lägenheten och känner att jag snart får panik. Jag vill få plats med mina saker, utan att behöva välja vilka saker jag ska "få" ha framme. Det är så plottrigt här nu att jag får psykbryt. Det finns dessvärre inga lägenheter som är lediga som lever upp till mina krav. Jag vill inreda och göra om och ha större...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer bli en ledig lägenhet bredvid oss snart!

2010-09-05 @ 21:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0