Jogging på schemat

Idag gick det hyfsat lätt att ta sig runt. Jag vill klargöra att hela rundan är endast 2 kilometer och jag går varannan lyktstolpe och springer den andra. Så i det stora hela joggar jag 1 kilometer, men jag tycker att det är bättre än ingenting alls och tydligen ska det öka förbränningen. Jag är dock helt veck nu, sjönk ihop här på stolen. Men nu ska jag steka lite bacon och äta, sen blir det duschen och rensning av partylite grejer som ska till förrådet.
Rött ansikte betyder att fysisk aktivitet har ägt rum


Tröttis, jag har gäspat 3 gånger nu på grund av detta kort haha.. det smittar akta dig!

Kommentarer
Postat av: Marion

Du är så söt :)



Och duktig... Jösses Amalia, springa en kilometer... Jag sprang max en halv när jag gjorde mitt pass i måndags...

2010-09-22 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0