Minnas

Vilken tur vi människor har som har förmågan att minnas. Ibland kan jag sakna saker jag har haft. Jag hittade just ett minneskort i en låda och på detta fanns bilder från vår Företagsfest på Anthill för drygt ett år sedan. det fanns så otroligt härliga människor på det stället, som jag saknar lite titt som tätt!
Linda, min bordsgranne och en av de bästa på hela stället. Hon slutade före mig och ska nu ha barn nummer två och verkar ständigt lycklig!
Maria, så jävla underbar människa! Världens snällaste och roligaste!
Henrik(till höger) han är ju så jäkla snäll.
Åhh ja alla härliga människor! Men jag saknar inte jobbet eller "cheferna" ett dugg. Är glad att jag slutade där, men ibland får man minnas de bra sakerna bara. Det är lätt att glömma alla de dåliga grejerna, det blir liksom mer avlägset efter ett tag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0