Nu känner jag mig duktig..

Jag har städat hela mitt förråd i källaren. Så om en timme eller så kommer det upp lite nya Partylite produkter som jag vill sälja. De förra jag la upp har sålt riktigt bra, ni kan fortfarande se de som finns kvar om ni klickar på PartyLite under kategorier. Jag har även samlat ihop 2 kassar med saker till Erikshjälpen ink. TVÅ väskor, duktigt va?
Nu längtar jag till maten, ska göra tacokycklingen ikväll.

Stort tack till "anonym" för tipset om eniro kartfunktion. Det fungerade ju skit bra, det trodde jag inte. Så nu vet jag och ni att det är 1,9 kilometer runt sjön. Så hemifrån min dörr och tillbaka är det alltså 2 kilometer prick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0