Valet

Fy vad jag inte är förberedd för detta val. Måste verkligen plugga på nu så jag är påläst till på söndag. Vette tusan vart jag har mitt valkort.
Jag gjorde ett test på SVT nyss och mitt resultat blev..
Ja ni ser ju det kan bli hur som helst och nu har jag svarat helt ärligt på alla frågor och avstått från de frågor som jag inte alls kan ta ställning till, typ om Sverige ska ha snabbare tåg. Jag skulle vilja veta vilka frågor som gjorde att jag fick så mycket på Centern och Sverige Demokraterna. Vad är FI och PP för partier?

Fy jag får ont i magen bara av att kolla på detta. Jag läste dock all information de hade om frågorna på testet. Bakrundsinformation och för och emot argumenten. Jag rekommenderar er som är osäkra på ert val att avstå detta test för man blir bara mer förvirrad:).. Äsh men prova, det är ju roligt att få veta hur det ser ut?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Feministiskt initiativ och piratpartiet

2010-09-14 @ 06:37:42
Postat av: Hanna

Oj då, det är en liten sosse i dig endå! =)

Jag gjorde också ett sånt test och fick också högt på Sverigedemokraterna men med Moderaterna som tvåa.

Fast jag visste innan vad jag ska rösta.

2010-09-14 @ 07:11:39
Postat av: Linda Larsson

Ja är mest sverigedemokrat och vänster!

2010-09-15 @ 15:52:07
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0