Big dogs

Jag var ute på hundmats jakt häromdagen. Jag har Hills mat till Ballen och nu har Granngården slutat helt med det märket. Så därför fick jag gå på de andra hundaffärerna som finns i stan. Jag var in på Lyan och där hade dom Hills men inte just den sorten som jag ville ha. De kunde beställa hem men jag är ute i väldigt sen tid så jag behöver den imorgon. Jag gick därför till Häst&Hund och där träffade jag den största hunden jag någonsin har träffat. Den var till mitt höftben, vilket innebär cirkus en meter. Han var urgullig och seg. Han orkade knappt resa på sig och gå fram till oss. När han väl rest sig och hälsat på mig så la han ner huvudet och stod med rumpan rakt upp i luften. Jag förstår inte vart man får plats med en sådan stor hund. Han tar ju liksom upp hela bilen, om han ens får plats. Tyvärr hade inte dom maten jag behövde heller, men jag hittade den till slut hos veterinären.

Jag har träffat flera hundar av denna ras och dom har ju alla varit lite sega och stora, men inte som den där.. Jag klurade på utifall jag hade kvar något kort på mig och Carros sötnos & tänk det hade jag!
Ja ni ser 3 december 2007 var detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0