Buhu..

Nu hade jag precis bäddat ner mig i soffan med lite frukost och datorn för att kolla på avsnitt 42 av Bigbrother. Men tydligen är det något fel så avsnittet går ikke att se. Vad ska jag nu göra? Typiskt att jag missade just gårdagens program. Jag hoppas det blir ordnat inom 5 minuter men det lär ju vara en dröm. Jag hoppas att Patrik åker ut imorgon. Är så trött på honom. Han är inte ett smack spännande. Går runt och är tjurig och tror han är skit snygg. Jag hade nog haft mer överseende om han var 20 år men nu är han något över 30 tror jag. 

Om någon timme ska jag bosätta mig på balkongen och sola sola sola.. Blir kanske buspalatset med Linda och kidsen också eller mys hemma hos Malin med Jamie. Idag är jag barnvakt åt världens sötaste 3 åring..

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

men han är ju dreeeeet snygg ;)

2011-04-09 @ 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0