DOKA

Igår på Sport In så spelade DOKA. Det var väl det som var anledningen till att jag gick dit överhuvudtaget, plus att jag fick gå dit med Johanna då såklart. Jag gillar verkligen deras musik och tycker att ni borde ge dom en chans att komma långt utanför Bollnäs gränser. Nu vet ju jag att jag är lite jävig eftersom killarna är från Bollnäs och tillsammans med mina vänner. Jag vet också att de är kända utanför Bollnäs redan, men lite mer vore toppen.

Jag äger bara deras ena skiva, inte den senaste. Jag gillar nog låtarna från den bäst ändå så det spelar liksom ingen roll. Ni kan lyssna på DOKA här! Skivan finns att köpa på Statoil, I think!

De var grymt bra igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0