Jag älskar att sommaren ligger framför oss..

Tänk vad enkelt allting blir bara man får lite sol och värme. Idag tog jag en lång lång sovmorgon, avbokade första mötet. Kollade ikapp Bigbrother och klev ur sängen klockan 12. Sen åkte jag och köpte jordgubbar och la mig ute på Långnäs på en filt och somnade en stund. Katja kom förbi en sväng så vi satt och tjattrade om allt och inget. Jag älskar att inte vara uppbokad just nu. Sen kom livet ikapp och jag strosade hem och duschade och piffade innan jag åkte på möte. Kom hem vid 7 och har sedan dess målat naglarna och suttit på balkongen och druckit en kopp te helt själv. Jag behövde en ensam dag, utan människor och utan bloggen. Nu kommer snart Katja så ska vi mysa lite framför tv:n.
Min frukost, pannacotta med hallontäcke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0