Jag dansar aldrig nykter - NOT

Jag gick ut helt nykter igår utifall ni undrar. Jag gick ut för att lyssna på musik och träffa underbara Johanna en sväng. Kvällen (23.30 till 01.37) innehöll allt en utekväll brukar innehålla.
Trevligt sällskap, check.
Blev spilld öl på, check.
Musik, check.
Fyllon, inte såå många men ändå check.
Slagsmålet stod Peter för, check.
Passiva vakter, check.
Dans, check.
Vatten, check.
Jag dansade mig svettig, check.

Jag blev förvånad över hur ordningsamma människor var. Inte så många dyngfulla och dryga, skönt! Jag fick dock nästan panik av att vara nere i källaren där spelningen var. Det är som en källare under själva källaren. Tänk om det börjar brinna, då dör jag tänkte jag. Jag gillar nog Tranan mer ändå. Där är det stort och öppet och lätt att ta sig ut. Det fanns dock minst 2 nödutgångar från källarenskällare, så det kanske inte är så svårt att ta sig ut. Luften var tjock där nere och när de fluffade ut rök så dog man nästan lite. Inte så bra fläktsystem tror jag.

Jag såg sju människor jag kände haha.. hur sjukt är inte det i Bollnäs?! Frida, Robert, Lena, Hanna, Erik, Daniel och så Andre och Johanna såklart. Är det jag som känner få eller är min årskulls partajande över?. Kul var det i vilket fall. Blir en repris snart!





Kommentarer
Postat av: JJonsson

Nu blev jag glad för att du ser så glad ut på bilderna :) sitter och småler haha

2011-04-02 @ 22:10:54
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0