Pust och stön

......... jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Idag har varit en riktig mellandag. Men min inställning har varit riktigt kass. Jag drutta armbågen in i dörrkanten, ni vet just där det gör svinigt ont. Men jag tänkte bara, "ja men slå mig bara också, precis vad jag behöver". Men jag har i alla fall städat och gjort ordning i hallen. Tagit bort vintermattan och lagt in en svart matta med vita stjärnor på istället. Nä nu läre jag ta tag i disken men jag provade nyss men då skar jag mig. Känner bara för att krypa under täcket och sova bort denna dag. Men nej här ska allt bli fint och klart och sen måste jag ju ut med guldklimpen min också..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen nu snart ska du ju bli lite äldre och då blir allt så lätt, ha ha kram mamma

2011-04-20 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0