Skolan

Jag kan ärligt säga att Turism inte alls är samma sak efter denna utbildning som innan. Innan tyckte jag att turismen var intressant och handlade om människor. Nu känner jag att turism är historia, religion och uppsatser. Ingenting jag är speciellt förstjust i. Jag fattar inte varför människor vill resa och besöka dessa ställen som vi undersöker och skriver om. Det är för mig helt ofattbart att lägga ut pengar på att besöka kullen där de säger att Jesus korsfästes. Jag tror inte ens på att han funnits så jag har otroligt svårt för att tycka att detta är intressant. Men jag ska verkligen försöka att göra ett bra jobb med denna uppgift.

Tydligen syns det inte på mig att jag tycker att dessa resor är ointressanta och tråkiga och det är ju kanon. Att jag kan marknadsföra en grej jag inte ens vill se själv.. inte sant?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för tro? Tror du att något händer efter döden exempelvis? och i sånafall, vad?

2011-04-27 @ 22:11:23
Postat av: Marie Larsson

Jag bara äääälskar din ärlighet Hanna. Du är så härlig!

2011-04-28 @ 10:17:52
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0