Som ett åskmoln

Alltså jag fattar inte varför i helvetet jag är på så kasst humör. Solen skiner och alla är glada för att det är påsk och ledighet. Jag är som ett åskmoln som svärtar ner hela världen. Morgonen har bestått av en kort promenad med världens bästa Johanna, möte med Arbetförmedlingen och möte med Skattemyndigheten. Jag har även fått tillbaka min hårddisk FORMATERAD, vilket i min hjärna betyder TOM. Jag känner mig knäckt.. bruten.. trött.. sjuk.. sur. Nu ska jag åka och handla alla grejer till Kalaset på lördag!
Ballen ska få leka lite med Nilla..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra skärtorsdag :D

hoppas allt är bra med dig ? :)

http://hannalovisasol.blogg.se

2011-04-21 @ 12:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0