Tisdag

Skolan projekt tär på huvudet. Min kropp är helt slut av förkylningen som troligtvis inte är en förkylning utan min vanliga allergi. Det betyder att jag kommer vara "sjuk" i typ 2 månader till. Men jag känner mig ganska positiv i själen. Har inget att klaga på direkt.

Jag sitter och försöker planera middagen till Halv Åtta hos mig men det går inte alls som jag vill. Får klura på det efter helgen. Jag fyller år i helgen och sitter och klurar på den "menyn" också. Jag ska ha grill buffé med kyckling, champinjoner, fetasallad, tzatsiki, beasås och lite annat plock. Men sen vill jag ha något som tårta, men jag hittar absolut ingenting nytt och spännande så troligtvis blir det Choklad tårtan och lite muffins och möjligtvis små pannacottor med hallongelé på. Har ni några förslag?
Buffé by Hanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Hua, ingen höjdare med allergi ):

Åh vad jag ser fram emot lördag! Låter så gott all maten! Speciellt pannacotta, en favorit (; Också grillade champinjoner såklart! hehe.

Hoppas bil, barn och panikångest är överens då! Vill komma och fira dig så gärna! Kram

2011-04-19 @ 20:42:38
URL: http://lilldjupas.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Shit vad jag blev hungrig av den där bilden :P

Gött med grillat i helgen :)

2011-04-19 @ 21:57:50
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Anne

Åh vad allt ser gott ut.



Vad fin du har gjort din blogg, gillar den lila färgen =)

2011-04-20 @ 10:48:54
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0