Ute på tur

Är i Växbo idag med hundarna. Vi har haft social träning på bygdegården med hela byn, nyttigt för Nilla. Jag fick en massa pepp för mina minus trettio kilo, kul!
Sen tog jag med mig alla ungarna och åkte ner till mormor och morfar och myste med lammen. Baltazar fick springa efter bollar och Nilla fick mysa så mycket hon ville. Funkar så bra nere hos mormor och morfar med alltifrån barn till hundar. Jag fick även bilen tvättad eftersom de har högsprutstvätt. Barnen fikade lite och sen åkte jag och hundarna hem till mamma och pappa.

Jag sitter fortfarande hemma hos dom nu. Har damsugit och Johan har fixat på sommardäcken på bilen. Vi har suttit ute i solen och snackat massa skit och tranat lite rutan med vovvarna. Vovvarna var dock inte på topp för dom är helt slut och lägger sig ner så fort de får chansen.

Nu kom syrran hit med kidsen så snart ska vi grilla och ha lördagsmys.

Bilder från dagen..





Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart med att bo ute på landet:-) Saknar det enormt, men jobben flyttar ju tyvärr inte med en :-(



Ha en underbar lördagskväll..

2011-04-16 @ 19:20:49
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0