Är det inte lite konstigt!

Är det inte lite konstigt hur mycket mer alla känner varandra när man är full. Dom Hannar mig hit och dit. Hanna kom här. Tycker inte du det Hanna? Öh you talking to me?. Jag har sagt det förut och jag säger de igen. Jag har otroligt svårt för människor som pratar med och om mig men som inte känner mig. Att dom sedan säger Hanna istället för hon eller nått gör mig nästintill galen. Sen är det väldigt underligt hur man känner människor i Växbo. Man har liksom vetat av varandra i alla år men inte pratat eller umgåtts. Men ändå känns det lite som att man känner dom. Är inte det sjukt underligt?! Kul är det ju också eftersom man får prata med nya fina människor. Äsh nu ska jag sluta svamla och stänga mina rödsprängda ögon och sova någon timme. Har lovat syrran att jag ska gå upp med barnen imorgon så att hon får vila lite. Tur att jag har sovmorgon hela resten av mitt liv som de ser ut just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0