Detta gör mig galen

På alla våra jobb bilar så är det ränder på framrutan. Efter en mil går mina ögon i kors. Jag känner mig helt dum i huvudet. Antingen är jag hyper känslig eller så är dom andra tåliga som faan. Fattar inte att dom inte ens har lagt märke till dessa ränder förren jag frågade om dom. Jag förstår verkligen inte hur det kan vara lagligt att ha sånna här över hela framrutan. Det är så sjukt störande att det inte är sant.
Det är lite klurigt att få med dom på kort, men ni ser va?!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahaha, du kommer vara SÅ glad över dem i vinter!

Det är eluppvärmd framruta! Kan vara rätt störigt den första tiden, men jag lovar att du vänjer dig. Framför allt i vinter när du förstår vad de är där för.

När frosten kommer och du ska åka iväg; starta bilen, dra igång elvärmen på framrutan och sitt kvar i bilen och njut av att slippa skrapa!

2011-08-01 @ 13:36:58
URL: http://creepit.bloggpatsen.se
Postat av: Linda

Haha, vad jobbigt! Och vad sura dom måste vara på dig om dom inte tänkt på det tidigare, och tänker på det hela tiden nu. :P

2011-08-01 @ 15:12:34
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0