Glömsk

Jag är fruktansvärt glömsk på fritiden. På jobbet är det inge problem jag kommer alltid ihåg allt från leveranser till rutiner till telefonnummer. Men hemma glömmer jag konstant bort tvättiden, att äta lunch, möten med människor och att vattna blommorna. Det kanske inte låter så farligt men det är grymt jobbigt. Försöker jobba upp minnet och skriver inte ner lika mycket i kalendern, men nu ger jag upp. Nu blir det allt nerskrivet men ska försöka att inte kolla i den så ofta. Jag tror att jag ska hoppa isäng redan nu.. känner mig trött och då kanske jag ska lyssna på kroppen idag.

Jamen vet ni varför jag överhuvudtaget komihåg detta nu? Jo jag tänkte omformatera minidatorn igen men jag har glömt vilken knapp jag ska trycka på.. blir galen på mig själv..

Imorgon ska jag visa er mina byxor som var tajt förut.. nu sitter dom... ja inte alls skulle man kunna säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0