God morgon

Idag har jag varit uppe i flera timmar. Johanna och jag skulle på gymmet klockan nio. När jag skickar sms oc säger att "Nu är morgon promenaden avklarad, hämtar upp dig nu!". Så får jag svaret "Faan jag har sovit över, vaknade nu". Så nu har jag suttit framför Facebook och kikat på alla händelser som jag typ aldrig gör. Jag har även kollat på alla bloggar som jag inte brukar ta mig tid till. Men nu måste väll bruden vara klar snart?

Är inte alls peppad att gå på gymmet men har jag bestämt mig så har jag. Känner mig tjock och trött.





Kommentarer
Postat av: neli

ser att du går på LCHF =) har själv börjat med det =) verkar vara en superbra diet! passar mig som älskar ostar haha.

2011-08-30 @ 16:00:31
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0