Gomorr´n

Monday morning, waking up feeling crap.. - Fucked up Feets

Har ni hört dom sjunga någon gång? Min allra bästa Linda sjöng och spelade trummor i det bandet. Älskar deras låtar.. jag ska visa er någon text framöver. Kanske filmar Linda en snutt i veckan så ni får höra hur det ska låta i ett tjej punk band!!

Oj vad jag spårar.. Kommer alltid att tänka på den låten på måndagarna trots att jag inte alls mår dåligt idag, tvärtom. Mår kanon och har laddat upp inför en kanon bloggdag. I mina drömmar. Jag ska vara barnvakt åt världens sötaste åttaåring. Besöka sjukhuset, inte för min del. Passa Rista. Hmm.. ja vad var det nu mer? Jo, en promenad med Helena för hon är nog ledig idag precis som mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0