Hunnit mycket men ändå slappat


Jag började dagen med en promenad med finaste Helena och dogsen.
Vi satt och pratade om livet och det är riktigt nödvändigt ibland. Helena är en så nedrans bra vän!


Jag åkte till Johan och åt lunch. Sen kollade vi(eller jag, eftersom han sov av feberfrossa) på en dålig film. Under Still Waters tror jag den hette. Sen mös jag massor med Missungarna Jamie och Vilda!

Camilla kom och hämtade de små liven och det blev såå tomt i lägenheten. Jag hoppas att de får det kanonbra även fast de ska bo i Alfta.


Jag träffade underbara Jamie och Malin och Niclas en sväng ute på gräsmattan. Vi gick till kiosken och köpte glass och halstabletter till stackas Johan.

Dagen avslutades i Malins soffa ute i Vik med Mina och mitt lilla monster. Nu ska jag försöka hoppa i säng snart nog så att jag är piggelin imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0