Jag har hittat det

Jag har hittat det absolut bästa jobbet för mig. Det innebär att jag ska göra precis alltig det jag redan gör idag på min fritid fast jag får betalt för det. Hur är det möjligt? Att det finns jobb som detta visste inte jag. Tänk variation, människor och frihet. Så känner jag inför detta jobb..


Jag håller alla mina tummar och tår att jag får detta jobb. Det finns faktiskt lite intressanta jobb utan just nu i närhet av mig. Det är nya och intressanta företag som verkar seriösa och som jobbar för och med människor och det är ju det jag vill göra. Åhh jag drömmer mig bort ifrån akassan, arbetslöshet och pengabrist...

Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter perfekt för dig! Som sagt, du gör ju allt det där gratis nu ändå! (harkel, dåligt samvete, harkel)

Håller också mina tummar stenhårt för dig!

2011-08-26 @ 21:04:22
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Marion

Jag läste också den där annonsen, och den passar ju dig som handen i handsken! Hoppas du får jobbet! Håller mina tummar och tår, också!

2011-08-27 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0