Jag har världens bästa familj!

Ikväll har vi firat syrrans barn som fyller år idag. Jag blev bjuden på mat av finaste syrran som hade kockat ihop en köttfärsröra i ugn med creme fraiche och paprika bland annat. Jag fick en välbehövlig massage av min fina mamma. Min underbara pappa fixade det tjutande lätet på bilen jag åker i för tillfället. Jag trivs bara så himla bra i Växbo. Fina Elina följde med mig hem och ska bo här ett tag igen, underbart! Jag älskar att ha inneboende.

Jag har ont i ryggen idag men vet inte vad det beror på. Det blev bättre en stund efter mammas massage men sen kom det tillbaka igen. Det blev lite bättre efter den varma duschen som jag nyss hoppade ur men jag tror det är tillfälligt. Det har varit väldigt jobbigt att inte veta varför jag har ont, men nu börjar jag vänja mig även fast jag helst skulle vilja veta anledningen. Det jag i alla fall vet är att smärta gör mig galet trött så nu blir det snart sängen.

Födelsedags barnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0