Lunch

Idag blev det Pannkakor med vispad grädde till lunch. Jag gjorde en hel smet så att jag kan äta det till frukost imorgon och lunch imorgon också. Det är bra med lite variation trots att jag kör väldigt basic just nu. Inga direkta utsvävningar utan bara god mat tre gånger per dag. Mätt är jag hela tiden och suget är nu borta vilket är såå skönt. Just nu förstår jag knappt hur jag tänkte när jag skrev inläggen om sug här tidigare. Sockret är den absolut farligaste "boven" i mitt viktnedgångsliv.

Inte vackert uppdukat..


..men gud så gott!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja, det ser verkligen skit gott ut =)



Vi måste försöka få till en träff snart med allihopa



Kram!

2011-08-24 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0