Presentkort på Majas

Jag fick ett presentkort på Majas av Linda när jag fyllde år. Har inte hunnit dit och köpt något fint. I helgen var jag dit med Elina för att välja ut någonting fint. Dock hade jag glömt presentkortet hemma men jag tänkte att jag iallafall kunde bestämma mig vad det är jag ska köpa. Men det är himla svårt när det finns så mycket fint och prislapparna är höga som attans.


Koppar var ett av mina önskemål. Men det finns ju så många och hur mycket olika färger som helst. Jag kan inte ens bestämma modell. Tror dock att jag avskrivigt dessa finingar på grund av olämplighet eftersom de inte har något öra, då kan jag ju inte hålla i den när jag har te i den.


Den här sorten har mamma och dom älskar jag. Men vilken färg ska jag ta, de lila är lite tråkiga eftersom det slitna inte syns lika väl. De gröna är jättefina men vill jag ha grönt i mitt kök?


Hela servisen är jättefin och jag skulle vilja ha varenda form den dagen jag flyttar till hus. Just nu har jag inte plats och tur är ju det. En form kostar en sisådär 300-600 kronor.

Dessa vill jag också ha, men dom kan jag ta när jag flttar till större behöver inte ha ett helt hus till dom..


Fiin kudde men den kostade därefter, attans..

Texter..



Detta hjärta vill jag ha..

Kommentarer
Postat av: Malin

De där te/pasta osv burkarna var fina! Skylten "u can't scare me- I have children" vill jag ha! Klockren, hehe

2011-08-23 @ 14:53:16
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vill också ha den skylten! Jag skickar pengar =)

2011-08-23 @ 16:10:16
Postat av: Helena

Vad mycket fint denna butik verkar ha :)

2011-08-26 @ 23:43:18
URL: http://justbambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0