Torsdag

Ännu en torsdag är avklarad. Det finns inte ett skit på tv:n nu för tiden. Vad kollar ni på? Just nu kikar jag på en dokumentär om en liten 4 årig flicka som har blitt känd som konstnär. Intressant, nä inte speciellt men det är lite facinerande.

Dagen har gått fort men ändå varit lång. Jobbet har varit så givande och lärorikt. Jag vill verkligen inte sluta jobba där. Efter jobbet gick jag vidare till nästa jobba som var att kolla på film med min kontakt person. Efter det var jag lite trött och slö så istället för en promenad så tog vi en cykeltur till Malin, Niclas och Jamie och gav Malin en "börja skolan present". Jag älskar att ge bort små presenter när jag verkligen hittat något som passar in. Malin fick tex en förpackning med hårinpackning tillverkad av naturliga oljor och dofter. Hon går ju på No Poo metoden och då tyckte jag att det var lite roligt att ändå kunna göra en härlig hårinpackning.

Nu skulle jag ha packat upp och packat på nytt men vafan jag hinner det på en kvart imorgon va? Jo just det jag har bakat bröd idag också. Knäckebrödet, det godaste som finns! När jag shoppade presenten till Malin så passade jag på att köpa lite nya teer till mig själv. Det ena är torkade brännesslor som är jättebra för magen bland annat, det andra är ren Kamomill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0