Tranan

Yes, knät känns så mycket bättre, är nog liite svullet men det går la över till imorgon hoppas jag. Nu sitter jag här hemma i soffan och dricker vatten, minst en liter ska jag dricka. Törstig sörreni. Jag har lärt mig att dricka rumstempurerat vatten. Det kunde jag inte förut, då måste det vara iskallt. Kroppen tar upp rumstempurerat mycket lättare och bättre(enligt Sanna med family). Hmm ja så nu vet ni det.

Känner inte alls för att sova, men jag ville inte gå på Max och frestas att köpa något mindre bra. Så jag cik hem och nu borde jag sova så att jag är pigg imorgon när jag ska vara barnvakt.

Tranan började såhär..


Slutade..

Fler bilder finns på Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0