UNDERBAR DAG!

Jag är så nöjd med mitt val att åk hem och slöa. Ingen stress och ingen press. Jag visar lite bilder från dagen..

Vi åkte till Havet redan klockan nio.. Så fint det är där, jag vill så gärna ha en stuga där! Fick ont i magen på vägen till stranden men vid 12 gick det över så då kunde jag njuta lite.


Varmt i vattnet för att vara i havet. Ju längre dagen gick ju större vågor. Vi åkte dock hem runt 3.


Ballen och jag tog en promenad..


Elina och jag sopade ån så att barnen kan leka och bada där i imorgon.


Vi satte upp tältet och dukade inför släktträffen imorgon.

Fikapaus..

Nu har vi precis kommit hem till mamma och pappas hus och jag fastnade framför 101 Dalmatiner men ska strax hoppa in i duschen. Sjukt att "House" är med i den här filmen.

Kommentarer
Postat av: elina

hej hanna!



klickade fram till din blogg genom linda blogg som hon hade med i emailadresslistan över rehnvallssläkten :) ville bara säga att det var superkul att ses i helgen och att du har en fantastiskt fin blogg! ta hand om dig och säg till om du kommer till oriflame igen!



kram

elina d.

2011-08-10 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0