Bra kväll

Det blev en sen kväll med E ikväll. Super härligt att hon känner att hon vill stanna här och umgås trots allt jag fixar med. Vi byggde ett pepparkakshus också, det var inte det lättaste. Men det blev ganska fint till slut tycker vi.


Jag har haft en så himla skön energi idag. Livet känns så jäkla skönt och snart är det jul! Jag älskar julen. Alla Tradera aktioner är avslutade och nästan alla är betalade och skickade. Partylite beställningen är påväg. Nästan alla paket är klara. Baltazar är världens bästa. Sängen är nybäddad. Tvätten är snart klar. Disken står i diskhon men jag bryr mig inte. Dagen kunde faktiskt inte ha blivit bättre än såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0