Egen tid

Jag har ingenting planerat förrän imorgon klockan 14. Fattar ni hur skönt detta känns. Jag har haft lite fullt upp rätt länge nu, självvalt. Det är otroligt roligt och jag trivs med att ha det så. Men ibland behöver jag en paus, ganska ofta faktiskt. Några timmar med mig själv och djuren.
Idag har ju världens bästa Vidar varit här hos mig och vi har shoppat med Marie! En super härlig dag på alla sätt. Vi hämtade även Nils när han slutade skolan. Det är såå stökigt här hemma, massa saker, paket och påsar överallt. Ska nog ta en tur till mamma och pappa med alla julklappar senare ikväll eller imorgon. Vidar satt såhär idag haha..

Kommentarer
Postat av: Marie

Sötgrabben. Vad duktig han var idag, hälsa från tant Marie(hon som mosade spindeln, haha)

2011-12-21 @ 11:12:36
URL: http://marranlarssons.blogspot.com
Postat av: Marie

*Igår, menade jag såklart...du vet att jag är lite virrig....

2011-12-21 @ 11:13:31
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0