Men vafan

Jag gick med i svenskaspel.se för att kunna spela på travet V86 ikväll. Hittade en toppen rad som jag ville spela på. Men det finns ju inte möjlighet att spela på trav där? Någon spel galning som vet? Jag gav upp och gick in på ATG och skrev in min rad men sen började jag kolla på vad hästarna hette och % och sånt så nu sitter jag här med ett helt fullklottrat spel"formulär?". Jag tänker inte betala 300 kronor för ett travspel. Men tänk om dessa hästar vinner? Då döör jag.

Vet ni förrästen om % betyder att de är bra eller att de är dåliga? Jag fattar ingenting. Jag bodde praktiskt taget på travbanan förut men jag spelade aldrig jag bara selade, gick av hästarna och blev glad om de vann. Shiit alltså. Vad gör man?


Raden jag skulle spela på var 1 1 4 4 3 9 7 9 men det sprack ju när 3an var struken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0