Tradera update

Jag tänkte lägga ner Tradera nu när alla mina sista annonser går ut. Men tror ni inte att jag just suttit och klickat ut 18 nya annonser. Jag är så fast i att bli av med grejer. Fattar inte vart jag hittar alla saker. Just nu säljer jag lite gamla Partylite doftprover och lite vardagskläder.

Vardagskläder är tydligen mer eftertraktat än party/finare kläder. Mina nya klänningar sålde för typ 21 och 27 kronor och några gamla tröjor jag la ut köpte dom för ÖVER 100 kronor. Hur är det möjligt när alla nätbutiker bara finns ett klick bort?! Jag förstår inte. Men jag är så glad att jag fått iväg så mycket grejer. Har nu fått in närmare 2000 kronor på grejerna och sålt.


Tradera påsen är på nytt uppfylld till bredden.


Lite doftprover som ska skickas iväg om cirka en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0