Under progress

Känner mig tom, har haft sjukt mycket att tänka på ett tag. Nu är dock onsdagen imorgon och det känns skönt. Imorgon är dagen D här. Då ska det beslutas och bestämmas hur vi ska samarbeta om vi ska det överhuvudtaget. Kul men läskigt. Det är alltså Tradera pengarna som är på tapeten. Det är nästan 3000 kronor, inga pengar kan man tycka. Men de kan betyda någonting för någon. Jag har fått tips om en tågresa hem över jul, vinterskor och utflykter. Vi får se hur det går imorgon. Jag är super spänd. Har varit det så länge, men känner mig mest tom just ikväll. Får peppa upp mig imorgon.

Skulle ni vilja vara involverade på något sätt i detta "arbete"? Ge pengar? Jobba ideelt? Ge saker som jag säljer på Tradera?!

Bollnäs Kids är lagt i garderoben, men på ett eller annat sätt ska det gå.

Dagen imorgon är fullbokad.
9 möte för pengarna & rundvandrig mm.
12 lunch (på stan?)
13 möte på jobbet
16 middag
17 träff med kontakt person
19 tvätttid
20 promenad med någon
22 sova

Tuff dag! Men otroligt rolig och säkerligen givande som fan! Längtar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men om Bollnäs Kidz är i garderoben, vad ska du ge pengarna till? Jag hjälper gärna till iallafall! KanSke du kan gå promenaden med mig?! ;) Kram

2011-12-14 @ 04:54:56
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0