Dagens middag!

Idag har jag haft storkok! Så skönt att ha massor med matlådor i kylen och frysen. Men jag blev så trött på den maten så jag lagade en helt ny "rätt" ikväll. Det kommer bli mycket matsnack i bloggen under veckan som kommer. Hoppas det uppskattas. Men ikväll shoopade jag bara ihop lite olika råvaror och det blev perfekt! Gott och lagomt!

Jag stekte champinjoner. Sen stekte jag frysta räkor i smör, curry och vitlök och skvätte sedan över citron i mängder. Till detta åt jag lax och vitlökscremefraiche. Detta är serverat på en assiett så ni får en uppfattning av hur mycket det är.

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja det var lite udda blandning men det blev faktiskt riktigt gott :P

Storkok är bra! Det gillar jag så man slipper laga mat varje dag :P

2011-02-27 @ 21:42:04
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Linda Larsson

Haha ska försöka blogga oftare men vaje dag är ju tveksamt. Har inte den tiden direkt vännen :) fullt upp om dagarna ju med pruppen, möten o allt :) men ja ka försöka göra de oftare for you. kram

2011-02-27 @ 22:20:59
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0