Godis

Då var det dax igen! Jag åt godis i fredags! Har helt glömt bort att skriva det här trots att jag tänkt på det sådär 23 gånger. Det var ett riktigt dåligt beteende som inte kommer upprepas innan den 1 mars. Ibland känner jag dock att det är ok att vara mänsklig. Jag lever med ett konstant tänkande på mat och ibland konstant tänkande på mat som jag Inte får äta. Det finns så mycket jag får äta och ändå tränger det jag inte bör äta in och knasar till det ibland. Men jag hoppas innerligt att kilona ändå försvinner framöver även om det tar tre veckor mer på grund av att jag ätit godis ibland.

Jag hoppas ni inser hur mycket alla ni där ute är värda! Tänker på er allt som oftast! Utan er skulle bloggen inte ens finnas idag! Gonatt på er!
Vackert på vägen hem från Växbo idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0