Kvälls mål

Gud vilken mysig dag vi har aft idag, jag och min ständige följeslagare. Jag är så lycklig att jag har honom! Han finnas alltid här och ehöver mig hela tiden, men ibland tar jag honom alltför mycket för givet. Vi har slutat med godis och börjat med tsh tsh(ni vet som hundviskaren gör) igen. Jag känner att det passar mig bättre och även Ballen. Han blir galen av godis och sätter all fokus på godiset och bryr sig inte ett dyft om att han ska snurra eller göra något för att få den. Han blir som paralyserad och bara stirrar på händerna. Så nu funkar vi mycket bättre i träningen. Ikväll gick vi hela vägen till Johanna och Andre utan koppel, genom stan och tunnlar och Baltazar var så duktig att jag blev stolt över oss.

Sen har vi ju haft inne lek i flera dagar nu och det märks att han tycker att jag är roligare nu och han är tröttare vilket gör träningen lättare.

Nu är klockan 21 och jag känner att jag har hunnit med massor idag. Baltazar har fått massor med tid, alla mail som jag inte svarat på blev svarade, myst med levande ljus hela dagen, rensat lilldatorn, försökt rensa stordatorn men gav upp, gjort några blogginlägg till helgen när jag är borta, gjort klart en uppgift tillskolan som har inlämning den 1 mars, Marion kom hit och vi åt lunch, promenerade och pratade en massa LCHF, posten blev sorterad och betald eller kastad, lyssnat på massa bra musik på hög volym och duschat alldeles för länge haha..

Energin har varit på topp och det beror till en stor del på LCHF, jag har aldrig varit så här pigg i hela mitt liv som jag är när jag äter denna typ av mat..
Ikväll framför tv:n blev det stekta champinjoner, fetaost, gurka och räkröra!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja det ska jag göra. Har lite cola här som jag smuttar på :P

Oj vad mycket du har hunnit i dag! :)

2011-02-17 @ 21:22:42
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Hanna! har dy provat LCHF-glass? Finns i glass disken på Ica, hemköp etc. Kommer från märket Avestaglass och finns i vanilj & chokladsmak. Vaniljen innehåller 0,5g kolisar/100g och choklad 1,4g kolias/100g!



Supersmarrigt och alldeles tillåtet! :D

2011-02-18 @ 14:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0